/f/blog/article/7daa68cab152b61ed50e1275d60de40c4c0a449f_thumb.jpg

E-købmænd fra hele Danmark mødes i Skive

Torsdag den 8. februar 2018 afholdes Ehandelsdagen for anden gang og selvom der er udvidet med 50 pladser, ser det ud til der igen bliver rift om pladserne. Over 40 e-købmænd fra hele landet har nemlig allerede sikret sig en billet til konferencen, som bliver afholdt i KulturCenter Limfjord.

Ehandelsdagen er en konference for e-købmænd. En dag med tips, tricks og værktøjer til dig der har eller arbejder for en webshop. Sidste del af programmet er opdelt i spor og to forskellige niveauer; begyndere og øvede. Derved kan man tilpasse programmet efter det niveau man ønsker.

Emnerne er søgemaskineoptimering, konverterings-optimering, Google Adwords og cases fra nogle af landets største webshops. Ord som man nok kun kender, hvis man arbejder med e-handel.

Den sidste del af programmet er et debatpanel, hvor der debatteres emner inden for ehandel og hvor del-tagerne kan spørge om vidt og bredt til nogle af Danmarks største webshops, som f.eks. Bodylab.dk og Løbeshop.dk

Efter endt program er der et netværksarrangement og middag. – Vi ved jo alle at 50 % af værdien for sådan en konference ligger i netværksdelen. Derfor har vi valgt at sætte masser af tid af til dette og gøre det til en del af den samlede konference, fortæller Dennis Drejer, som er én af de tre der står bag Ehandelsdagen.
Dennis Drejer er selv e-købmand med stort E. Under navnet ”Kongen af Garn” har han på få år skabt internetsuccessen, RITO.dk, som i dag beskæftiger mere end 20 ansatte.

Under netværksdelen kan deltagerne møde forskellige e-handelsaktører som PostNord, Trustpilot, Quickpay, PartnerAds og mange andre aktører som man typisk skal i kontakt med på den ene eller anden måde, når man driver webshop.

Den anden initiativtager til Ehandelsdagen er Søren Sieg Jensen, som er udvikler og partner i Cykelpartner.dk. Både Søren og Dennis har ofte været ude og holde oplæg om hvordan man vækster sin forretning på nettet, men vil nu lave en hel dag, hvor e-købmænd skal blive dygtigere til at vækste deres forretning og skabe netværk.

De to dygtige e-købmænd har slået sig sammen med Lise Korsgaard, som har erfaring med at planlægge konferencer.
- Den første tredjedel af billetterne blev solgt på få dage og det er e-købmænd fra hele landet der tilmelder sig, fortæller Lise Korsgaard.

Kommentarer

bubblemedia